Salesforce Experience Cloud: יצירת קהילות לקוחות להגדלת מעורבות

בעידן הדיגיטלי המודרני, חברות מחפשות דרכים חדשות וחדשניות להגדיל את מעורבות הלקוחות שלהן.
אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת היא באמצעות יצירת קהילות לקוחות.
Salesforce Experience Cloud מציעה פלטפורמה ייחודית שמאפשרת לחברות ליצור קהילות לקוחות מותאמות אישית, שמטרתן להגדיל את המעורבות, לשפר את חוויית הלקוח ולהגביר את נאמנות הלקוחות.

מהו Salesforce Experience Cloud?

Salesforce Experience Cloud, לשעבר ידוע כ-Community Cloud, הוא פתרון מבוסס ענן שמאפשר לחברות ליצור קהילות מקוונות עבור לקוחות, שותפים ועובדים.
הפלטפורמה מספקת כלים ליצירת פורומים, קבוצות דיון, מאגרי מידע, ותכנים מותאמים אישית, כל זאת במטרה לשפר את התקשורת והמעורבות בין המשתמשים.

יתרונות של יצירת קהילות לקוחות

יצירת קהילות לקוחות באמצעות Salesforce Experience Cloud מציעה מספר יתרונות משמעותיים:

  • שיפור חוויית הלקוח: קהילות מאפשרות ללקוחות לקבל תשובות לשאלותיהם במהירות וביעילות, מה שמשפר את חוויית הלקוח הכוללת.
  • הגברת נאמנות הלקוחות: כאשר לקוחות מרגישים שהם חלק מקהילה, הם נוטים להיות נאמנים יותר למותג.
  • הפחתת עלויות תמיכה: קהילות מאפשרות ללקוחות לעזור זה לזה, מה שמפחית את העומס על צוותי התמיכה.
  • הגברת מעורבות: קהילות מעודדות אינטראקציה בין הלקוחות למותג, מה שמוביל למעורבות גבוהה יותר.

כיצד Salesforce Experience Cloud תורם להגדלת מעורבות הלקוחות?

Salesforce Experience Cloud מספקת כלים מתקדמים שמאפשרים לחברות ליצור קהילות מותאמות אישית, שמטרתן להגדיל את מעורבות הלקוחות.
הפלטפורמה מאפשרת לחברות ליצור פורומים, קבוצות דיון, מאגרי מידע, ותכנים מותאמים אישית, כל זאת במטרה לשפר את התקשורת והמעורבות בין המשתמשים.

דוגמאות לשימוש ב-Salesforce Experience Cloud

חברות רבות משתמשות ב-Salesforce Experience Cloud כדי ליצור קהילות לקוחות מוצלחות.
לדוגמה, חברת HP יצרה קהילה מקוונת שמאפשרת ללקוחות לשתף ידע, לשאול שאלות ולקבל תמיכה טכנית.
הקהילה הזו לא רק שיפרה את חוויית הלקוח, אלא גם הפחיתה את עלויות התמיכה של החברה.

דוגמה נוספת היא חברת Coca-Cola, שהשתמשה ב-Salesforce Experience Cloud כדי ליצור קהילה עבור השותפים העסקיים שלה.
הקהילה הזו מאפשרת לשותפים לשתף מידע, לשאול שאלות ולקבל תמיכה, מה שהוביל לשיפור בתקשורת ובשיתוף הפעולה בין השותפים לחברה.

סטטיסטיקות ומקרי מבחן

מחקרים מראים כי חברות שמשתמשות בקהילות לקוחות מדווחות על עלייה משמעותית במעורבות הלקוחות.
לפי מחקר של חברת Salesforce, חברות שמשתמשות ב-Experience Cloud מדווחות על עלייה של 48% במעורבות הלקוחות, ועלייה של 45% בנאמנות הלקוחות.

מקרה מבחן מעניין הוא של חברת Aetna, שהשתמשה ב-Salesforce Experience Cloud כדי ליצור קהילה עבור הלקוחות שלה.
הקהילה הזו אפשרה ללקוחות לשתף מידע, לשאול שאלות ולקבל תמיכה, מה שהוביל לעלייה של 30% במעורבות הלקוחות ולשיפור משמעותי בחוויית הלקוח.

כיצד להתחיל עם Salesforce Experience Cloud?

כדי להתחיל להשתמש ב-Salesforce Experience Cloud, חברות צריכות להגדיר את המטרות שלהן ולזהות את הצרכים של הלקוחות שלהן.
לאחר מכן, הן יכולות להשתמש בכלים המתקדמים של הפלטפורמה כדי ליצור קהילה מותאמת אישית שתענה על הצרכים הללו.

חשוב לזכור כי יצירת קהילה מוצלחת דורשת תכנון ומחשבה.
חברות צריכות לוודא שהקהילה שלהן מספקת ערך אמיתי ללקוחות, ושיש להן את המשאבים הנדרשים לניהול ותחזוקת הקהילה.

מחפש Salesforce Experience Cloud: יצירת קהילות לקוחות להגדלת מעורבות? פנה עכשיו וקבל הצעה אטרקטיבית.