Footer Imageשנדבר? קליק כאן!

בואו נדבר    03-5292456       052-600-8644⁩

  • עמוד הבית
  • אודות
    • צוות
  • מערכות
    • ZOHO
    • Odoo
    • HubSpot
  • שירותים
  • בלוג מקצועי
  • צור קשר
logologo
כללי

סנכרון בין אנשי קשר בטלפון לעדכונים ב-CRM – דרכים למנוע כפילויות

בעידן הדיגיטלי המודרני, ניהול מידע הוא אחד האתגרים המרכזיים העומדים בפני עסקים. אחד מההיבטים החשובים ביותר של ניהול מידע הוא סנכרון בין אנשי קשר בטלפון לעדכונים במע...
קרא עוד
כללי

עבודה בשוק גלובלי: שיחת טלפון בינלאומית על סל קניות גדול ב-CRM

בעידן הגלובליזציה, עסקים מתמודדים עם אתגרים והזדמנויות חדשים. אחד מהכלים המרכזיים שמסייעים לעסקים להתמודד עם השוק הגלובלי הוא מערכת ניהול קשרי לקוחות (CRM). מערכת זו �...
קרא עוד
כללי

Call Masking: הגנה על מספרי טלפון והצגתם באנונימיות דרך ה-CRM

בעידן הדיגיטלי המודרני, שמירה על פרטיות המידע האישי הפכה לנושא מרכזי וחשוב. אחד מהאתגרים הגדולים ביותר בתחום זה הוא הגנה על מספרי הטלפון של הלקוחות והעובדים. טכנולו�...
קרא עוד
כללי

איך קול סינתטי (TTS) משתלב בשירות IVR מחובר לנתוני CRM

בעידן הדיגיטלי המתקדם של היום, עסקים מחפשים דרכים לשפר את חוויית הלקוח ולהגביר את היעילות התפעולית. אחת מהטכנולוגיות המובילות בתחום זה היא שילוב של קול סינתטי (Text-to-S...
קרא עוד
כללי

אימות דו־שלבי בשיחת טלפון: שמירת פרטים רגישים ב-CRM בצורה מאובטחת

בעידן הדיגיטלי המודרני, שמירה על אבטחת מידע היא אחת מהמשימות החשובות ביותר עבור ארגונים. מערכות ניהול קשרי לקוחות (CRM) מכילות מידע רגיש על לקוחות, ולכן יש צורך להבטיח ...
קרא עוד
כללי

טיפול בארכיון שיחות וסינון לפי מילות מפתח או שם לקוח

בעידן הדיגיטלי המודרני, ארגונים מתמודדים עם כמויות עצומות של מידע. אחד מהאתגרים המרכזיים הוא ניהול ותיעוד שיחות עם לקוחות. היכולת לארכב שיחות ולסנן אותן לפי מילות מ�...
קרא עוד
כללי

חיפוש שיחה לפי תאריך/נציג/תוצאה: ארגון נתונים בקישור CRM-טלפוניה

בעידן הדיגיטלי המודרני, ארגונים רבים מתמודדים עם כמויות עצומות של נתונים. אחד האתגרים המרכזיים הוא ניהול וארגון המידע בצורה שתאפשר גישה מהירה ויעילה. במיוחד כאשר מד...
קרא עוד
כללי

שילוב CRM בענף הביטוח: מוקד מכירות טלפוניות וניהול פוליסות

ענף הביטוח הוא אחד הענפים המורכבים והדינמיים ביותר בעולם העסקי. הוא דורש ניהול מדויק של מידע רב, תקשורת מתמדת עם לקוחות, והתאמה מהירה לשינויים בשוק. במציאות זו, מערכו...
קרא עוד
כללי

מערכת “Click to Dial” המונית: תזמון שיחות מכירה בעקבות Event מסוים

בעידן הדיגיטלי המתקדם שבו אנו חיים, עסקים מחפשים דרכים חדשניות לשפר את תהליכי המכירה והשירות שלהם. אחת מהטכנולוגיות המובילות בתחום זה היא מערכת “Click to Dial” המונ�...
קרא עוד
כללי

ניתוח פעילות מוקד טלפוני לצורך הדרכה ושיפור מתמיד באמצעות CRM

מוקדי טלפונים הם חלק בלתי נפרד מהפעילות העסקית של חברות רבות, במיוחד בעידן הדיגיטלי שבו הלקוחות מצפים לשירות מהיר ויעיל. כדי להבטיח שהמוקד הטלפוני פועל בצורה מיטבית...
קרא עוד
1 2 3 4 5 … 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 … 817 818 819 820 821

פנה עכשיו

כדי לקבל ייעוץ ראשוני ללא עלות




    מידע
    • דף הבית
    • אודות
    • שירותים
    • צור קשר
    צור קשר
    תל חי 4, גני תקוה
    [email protected] +972-3-5292456
    הרשם
    עקבו אחרי הניוזלטר שלנו לעידכונים מקצועיים ומידע נגיש

      logo
      Ti-facebook Ti-linkedin Youtube
      2002-2025 Coral Creative Technologies. כל הזכויות שמורות