Footer Imageשנדבר? קליק כאן!

בואו נדבר    03-5292456       052-600-8644⁩

  • עמוד הבית
  • אודות
    • צוות
  • מערכות
    • ZOHO
    • Odoo
    • HubSpot
  • שירותים
  • בלוג מקצועי
  • צור קשר
logologo
כללי

טיפול בשיחות חוזרות: המערכת מזהה מספר ופותחת Case חדש אוטומטית

בעידן הדיגיטלי המתקדם שבו אנו חיים, ניהול יעיל של שירות לקוחות הוא קריטי להצלחת כל עסק. אחת הבעיות הנפוצות ביותר בתחום זה היא הטיפול בשיחות חוזרות. לקוחות שמתקשרים ש�...
קרא עוד
כללי

הגדרת חוקים מותנים (if/then) בין CRM למרכזייה: העברה אוטומטית לבכיר

בעידן הדיגיטלי המודרני, עסקים מחפשים דרכים לשפר את היעילות התפעולית ולספק שירות לקוחות איכותי יותר. אחד הכלים המרכזיים להשגת מטרה זו הוא שילוב מערכות CRM (ניהול קשרי �...
קרא עוד
כללי

Zero Touch Service: הלקוח מזדהה במערכות, והשיחה מוקפצת עם כל פרטי התיק ב-CRM

בעידן הדיגיטלי המתקדם של היום, חוויית הלקוח הפכה להיות מרכזית יותר מאי פעם. הלקוחות מצפים לשירות מהיר, יעיל ואישי, והחברות נדרשות להתאים את עצמן לציפיות אלו. אחת מהטכ...
קרא עוד
כללי

עיכוב (Latency) בין עדכון CRM וטלפוניה: מדוע חשוב לנטר ולייעל

בעידן הדיגיטלי המודרני, עסקים מתמודדים עם אתגרים רבים בניהול קשרי לקוחות. אחד האתגרים המרכזיים הוא עיכוב (Latency) בין מערכות ניהול קשרי לקוחות (CRM) לבין מערכות טלפוניה. �...
קרא עוד
כללי

Multi-Channel Skills: נציג אחד יכול לטפל בשיחות, וואטסאפ ואימייל – הכל ב-CRM

בעידן הדיגיטלי המודרני, הלקוחות מצפים לשירות מהיר, יעיל וזמין בכל ערוץ תקשורת שהם בוחרים. היכולת של נציג שירות לקוחות לטפל בשיחות טלפון, הודעות וואטסאפ ואימיילים, תו...
קרא עוד
כללי

הצבת תור VIP לאנשי מכירות בכירים: אופטימיזציית מספר שלוחות וקווים

בעידן הדיגיטלי המודרני, שבו התחרות העסקית גוברת והלקוחות מצפים לשירות מהיר ויעיל, הצבת תור VIP לאנשי מכירות בכירים הפכה לאסטרטגיה חיונית להבטחת הצלחה עסקית. היכולת ל�...
קרא עוד
כללי

עיצוב IVR נוח באמצעות נתוני CRM: הצגת תפריטים דינמיים בהתאמה לסוג הלקוח

בעידן הדיגיטלי המתקדם של היום, חוויית הלקוח הפכה להיות אחד מהגורמים המרכזיים להצלחת עסקים. מערכות IVR (Interactive Voice Response) הן כלי חשוב לשיפור חוויית הלקוח, אך לעיתים קרובו�...
קרא עוד
כללי

שימוש בבוטים לזיהוי סוג תקלה טלפונית והפנייתה ל-Case Management ב-CRM

בעידן הדיגיטלי המתקדם שבו אנו חיים, טכנולוגיות חדשות משנות את הדרך שבה עסקים מתנהלים ומתקשרים עם לקוחותיהם. אחד מהכלים המתקדמים ביותר בתחום זה הוא השימוש בבוטים לזי...
קרא עוד
כללי

ניהול תורים והפצת עומסים בשעות שיא בעזרת נתונים היסטוריים ב-CRM

ניהול תורים והפצת עומסים בשעות שיא הם אתגרים מרכזיים עבור עסקים רבים, במיוחד בעידן הדיגיטלי שבו לקוחות מצפים לשירות מהיר ויעיל. בעזרת מערכות CRM (ניהול קשרי לקוחות), נ�...
קרא עוד
כללי

הנעת לקוחות להשאיר הודעה – CRM מזהה ומקצה משימות מעקב

בעידן הדיגיטלי המודרני, עסקים מתמודדים עם אתגרי תקשורת חדשים ומורכבים. היכולת לשמור על קשר עם לקוחות ולהניע אותם לפעולה היא קריטית להצלחת העסק. אחת הדרכים היעילות ב�...
קרא עוד
1 2 3 4 5 … 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 … 817 818 819 820 821

פנה עכשיו

כדי לקבל ייעוץ ראשוני ללא עלות




    מידע
    • דף הבית
    • אודות
    • שירותים
    • צור קשר
    צור קשר
    תל חי 4, גני תקוה
    [email protected] +972-3-5292456
    הרשם
    עקבו אחרי הניוזלטר שלנו לעידכונים מקצועיים ומידע נגיש

      logo
      Ti-facebook Ti-linkedin Youtube
      2002-2025 Coral Creative Technologies. כל הזכויות שמורות